2.6.6        Nabídka Administrace

 

V systému CRMfree a CRMplus je umožněno uživatelům pracovat v síti. Pokud jsou uživatelé přihlášeni ke společné databázi, jeden z uživatelů je přihlášen jako administrátor, který má možnost zakládat další uživatele systému.

V systému CRMfree mají všichni uživatelé práva stejná. Pokud Vaší společnosti tento způsob administrace nepostačuje, již v Základním balíku START systému CRMplus lze uživatelská práva spravovat až na úroveň viditelnosti jednotlivých polí na dialogových oknech.

V systému CRMplus seskupuje nabídka Administrace objekty Uživatelé a Role. Objekt Uživatelé pak seskupuje správu všech uživatelů, kteří jsou oprávněni přistupovat do systému. Těmto uživatelům administrátor přiděluje různá práva a přiřazuje je do tzv. Rolí. K nastavování a evidenci práv jednotlivých rolí slouží objekt Role.

Důležité upozornění: Pokud má uživatel nastavena práva administrátora systému, či je administrátorem systému, může změnit práva i svému uživateli, aniž by byl přihlášen jako uživatel „administrator“. V tomto případě je nutno po změně práv pro jejich aktivaci použít položku menu: Nástroje -> Aktualizovat práva. Do té doby nebude změna práv aplikována.

 

obr114.png

Obrázek 114. Nabídka administrace