V systému CRMfree a CRMplus je umožněno uživatelům pracovat v síti. Pokud jsou uživatelé přihlášeni ke společné databázi, jeden z uživatelů je přihlášen jako administrátor, který má možnost zakládat další uživatele systému.
V systému CRMfree mají všichni uživatelé práva stejná. Pokud Vaší společnosti tento způsob administrace nepostačuje, již v Základním balíku START systému CRMplus lze uživatelská práva spravovat až na úroveň viditelnosti jednotlivých polí na dialogových oknech.
V systému
CRMplus seskupuje nabídka Administrace objekty Uživatelé
a Role. Objekt Uživatelé pak seskupuje správu všech uživatelů,
kteří jsou oprávněni přistupovat do systému. Těmto uživatelům administrátor
přiděluje různá práva a přiřazuje je do tzv. Rolí. K nastavování a
evidenci práv jednotlivých rolí slouží objekt Role.
Důležité upozornění: Pokud má uživatel nastavena práva
administrátora systému, či je administrátorem systému, může změnit práva i svému
uživateli, aniž by byl přihlášen jako uživatel „administrator“. V tomto případě
je nutno po změně práv pro jejich aktivaci použít položku menu: Nástroje -> Aktualizovat práva. Do té
doby nebude změna práv aplikována.
Obrázek 114. Nabídka administrace